Skip to main navigation
Skip to main content
Skip to page footer
Ελληνικά
Français
Facebook-link
Youtube-link
Twitter-link
Linkedin-link
Menu
Αρχική
ΟΡΓΑΝΩΣΗ
ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΠΜΣ
ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΑ
ΦΕΚ-ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ERASMUS +
ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ
ΣΠΟΥΔΕΣ
ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΚΑΙ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ
ΟΡΓΑΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
ΕΡΕΥΝΑ
ΕΚΠΟΝΗΘΕΙΣΕΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ
ΑΙΤΗΣΗ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ
ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
Français
Αναζήτηση
Facebook-link
Youtube-link
Twitter-link
Linkedin-link
Kοινό Ελληνογαλλικό ΠΜΣ Διδασκαλία ξένων γλωσσών στην Ευρώπη
ΑΡΧΙΚΗ
»
Σπουδές
»
Περιγράμματα Μαθημάτων
»
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Μαθήματα χειμερινού εξαμήνου
Εαρινό εξάμηνο (Αθήνα)
Μέθοδοι ποιοτικών ερευνών στη διδακτική των γλωσσώνπολιτισμών (Démarches de recherche qualitative en didactique des langues-cultures (GUEO-101)
Διαχείριση της γλωσσικής και πολιτισμικής ποικιλίας στην τάξη της γλώσσας(GUEC-201)
Κοινωνιογλωσσολογία, πολυγλωσσία και διδασκαλία γλωσσών (GUEC-202)
Διδακτική της Φωνητικής (GUEC-203)
Η έννοια της Αλληλοκατανόησης για τη διδασκαλία της πολυγλωσσίας (GUEC-204)
Διδασκαλία γλωσσών σε μεταναστευτικά κοινά (GUEC-205)
ΣΠΟΥΔΕΣ:
ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΚΑΙ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ